Pateixes d’ansietat severa ?

Dibuix realitzat per Elizabeth Wägele

Dibuix realitzat per Elizabeth Wägele

Publicat el febrer 18, 2014 per Elizabeth Wagele a The Career Within You

”  Scott Stossel , autor del llibre ” La meva edat de l’ansietat” (publicat en anglès  “My Age of Anxiety”), pateix un cas sever d’ansietat . Les seves fòbies inclouen la por a volar , als desmais , a les alçades, als espais tancats , als gèrmens , als vòmits i al formatge . “Davant la perspectiva d’un viatge en avió o d’un compromís per parlar en públic o, de vegades fins i tot un partit d’esquaix o una reunió a l’oficina, Stossel experimenta el pànic en tota regla : insomni , sudoració , vertigen , dolors d’estómac , i pèrdua de control dels seus intestins . La visió d’un gra que no tenía controlat el pot enviar davallant per un tobogan de por sense fons . Gairebé es va desmaiar en el seu propi casament. “Això és l’article de The New Yorker , The Prisoner of Stress—What does anxiety mean?  per Louis Menand , 27/01/14 …

Jo també em vaig sentir ansiosa a la universitat abans de presentar treballs . Més tard , vaig buscar alguna cosa que pogués ajudar-me a suportar donar xerrades sobre llibres , incloent l’hipnotisme . Això i saber per experiència que fer xerrades mai provocava cap mal, va funcionar . La nit que li vaig dir al públic que estava sentint por va ser un punt d’inflexió . Ja no estava mantenint el meu temor en secret per al públic . Guardar secrets crea estrès. I el públic semblava que em donava suport . Ara dono xerrades amb poca aprehensió … “

 

Quant a Anna Pons

Certificat (CPPD), Post Graduat Certificat (PGCert) i Post Graduat Diploma (PGD) en Hipnoteràpia Clínica, London College of Clinical Hypnosis (LCCH) i Universitat de West London (UWL)
Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

