La hipnosi resulta clau pel veterà kickboxer Surge Johal alhora d’aconseguir títol mundial

image

Surge Johal, imatge a l’enllaç original a Ilkeston Advertiser.

La hipnosi s’ha revelat com un factor clau darrere de l’última victòria per al veterà campió de kickboxing mundial de pes pesat de Ilkeston, Surge Johal.

Johal, de 49 anys, que s’entrena a la Fortalesa de MMA a Ilkeston, es va obrir pas cap a l’èxit a principis d’aquest mes després de perdre una mica més de 19 kilos després d’una sessió amb la terapèuta Bridgette Hamilton al seu programa de pèrdua de pes.

“Estava entrenant per a la baralla, però estava lluitant amb la meva motivació perquè el meu pes havia pujat fins a més de 127 Kg,” va dir. “La meva auto-disciplina era deficient i jo estava lluitant per entrar “en la zona” (expressió utilitzada per atletes a l’hora de concentrar-se).

“Però després d’una sessió amb la Bridgette, em vaig sentir molt positiu, altament motivat per entrenar i no tenia cap desig de menjar aliments innecessaris. Sovint em repetía algunes de les paraules i frases que va utilitzar durant la nostra sessió i que em van ajudar a romandre en pista. Al final, em van ajudar a arribar on havia d’estar en la ment i el cos per guanyar la baralla “.

 Johal, que ha estat kickboxer des de 1996 i també fa d’agent d’altres combatents, va caure de més de 127 Kg. fins a 107 Kg. en els mesos previs a la disputa en la qual va vèncer a  Lee Greenfield , de Coventry, per assegurar el títol de la International Fight League i el WRSA K1 class super-heavyweight.

Practicant de la hipnosi durant nou anys, la Bridgette va dir: “La hipnosi pot ajudar a les persones que lluiten per baixar de pes, ja que canvia la seva forma de pensar i els ajuda a fer canvis de per vida.”

Publicat: dimarts 26 abril 2016. Per enllaç original, en anglès, si us plau feu clic aquí. Gràcies a la Societat Britànica d’Hipnosi Clínica BSCH per compartir aquest article.

Anuncis

Quant a Anna Pons

Certificat (CPPD), Post Graduat Certificat (PGCert) i Post Graduat Diploma (PGD) en Hipnoteràpia Clínica, London College of Clinical Hypnosis (LCCH) i Universitat de West London (UWL)
Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

