El membre d’UB40 Ali Campbell va deixar l’addicció a la cervesa amb la hipnosi

Night at the park

El cantant de UB40 Ali Campbell no ha begut cervesa  desde fa 15 anys. Ara amb 58 anys d’edat, en fa 15 el cantant es va sotmetre a teràpia d’aversió, en un intent de deixar de beure i mantenir el seu pes sota control. En el procés, assegura Ali, no ha begut una pinta de cervesa desdes aleshores – tot i que hi ha una beguda a la que encara es lliura de tant en tant. “Sempre m’he preocupat pel meu pes, en part perquè jo solia ser un gran bevedor”, l’estrella de Red Red Wine va dir al diari The Daily Mail. “Vaig ser hipnotitzat fa 15 anys i vaig experimentar teràpia d’aversió, on havia de visualitzar un vast gegant de vidre de deu pintes cada vegada més i més repugnant. “No he begut cervesa clara però encara prenc la ocasional Guinness”. Ali també pateix de diabetis tipus 2 -una altra raó per la qual ha tractat de perdre pes. Ell va tractar de patir una transformació de l’estil de vida mitjançant una dieta de sucs, però aviat es va adonar que estava fent poc per ajudar a la seva salut. “He tingut diabetis tipus 2 durant uns anys, de manera que menjar de forma saludable és important”, va explicar. “Estava molt compromès amb la dieta de sucs, prenia un parell de pintes d’una cosa així com pastanaga, poma i gingebre al dia, pensant que estava sent super saludable. “Però jo estava prenent tant sucre de la fruita que empitjora la meva diabetis, per la qual vaig escalar en pes de nou.” Una altra condició que Ali ha tingut en el passat és el trastorn afectiu estacional (SAD) – en què  la depressió es provocada per temps gris. No obstant això, anar a viure a Jamaica durant 17 anys va ajudar, i ara el cantant viu a Dorset, Anglaterra, on aconsegueix la seva part justa de la vitamina D per mantenir l’ànim dalt. “Estic força positiu, però abans acostumava a estar trist”, va dir. “Fins i tot quan era nen, em sentia molt deprimit a causa dels hiverns foscos i una il·luminació groga horrible als interiors. “És part de la raó per la qual es va traslladar a Jamaica durant 17 anys en els anys vuitanta. Va fer una gran diferència. Jo visc a Christchurch, Dorset, al mar, ara. Encara pateixo SAD però és ni de lluny tan dolent com ho va ser “.

WENN Newsdesk 2017. Publicat el 21 de març de 2017. Per llegir des de la font original, si us plau feu clic aquí. Article rastrejat a través del BSCH

Anuncis

Quant a Anna Pons

Certificat (CPPD), Post Graduat Certificat (PGCert) i Post Graduat Diploma (PGD) en Hipnoteràpia Clínica, London College of Clinical Hypnosis (LCCH) i Universitat de West London (UWL)
Aquesta entrada s'ha publicat en Uncategorized i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

